ساخت تیزر برای شبکه های اجتماعی در گیلان گرافیک

رایگان
* تعرفه ساخت تیزر برای شبکه های اجتماعی:



ارسال عکس و لوگوی اختصاصی (در صورت وجود):

اطلاعات کسب و کار خود را وارد کنید:

یکی از تخصص های گروه طراحان گیلان گرافیک فیلم سازی (ساخت کلیپ ، تیزر و مستند) می باشد . همانطور که مستحضر هستید امروزه تبلیغات ویدئویی تاثیر بسیار مثبتی بر روی مخاطب دارند .

 

ویدیوها فقط سرگرم کننده نیستند،‌ بلکه یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطب و نشان دادن این که شما و برند شما و مشتریان و موکلانتان چه کاری انجام می دهید، هستند. کلید استفاده از ویدیو این است که به محصول یا سود فکر نکنید،

به مخاطبانتان فلسفه ی خودتان را نشان دهید، با آنها اطلاعات مفید یا یک رویداد مهم را به اشتراک بگذارید، هرچه مخاطبان شما در مورد جنبه های مثبت شما بیشتر بدانند، بیشتر دور و بر شما خواهند ماند و از شما حمایت خواهند کرد.

امروزه درصد بسیار بالایی از ترافیک اینترنت صرف تماشای ویدیو و فیلم می شود و این موضوع اهمیت تبلیغات ویدیویی و ضرورت توجه به تولید محتوا برای کسب و کارهای آنلاین با هدف افزایش کسب درآمد اینترنتی را زیاد می کند. به طور کلی با ورود اینترنت فضای تبلیغات در سرتاسر دنیا دچار تحول بنیادین شد و بازاریابی دیجیتالی به عنوان یک مارکتینگ مدرن مورد استفاده شرکت ها و کارخانه ها قرار گرفت.

یکی از شاخه های مهم تبلیغات در فضای اینترنت تولید محتوا است. در فرآیند تولید محتوا که توسط یک آژانس تبلیغاتی صورت می گیرد، نیاز به شناخت بازار و دانستن خواسته های مخاطبین در اولویت است. بسیاری از مشتریان تمایل دارند که پیش از خرید یک محصول، ویدیوی معرفی آن محصول را تماشا کنند. از اینجاست که ویدیوهای تبلیغاتی نقش بسیار مهمی در برند سازی ایفا می کنند. به دلیل اهمیت تبلیغات ویدیویی در سایت پول یابی به این مقوله بسیار مهم پرداخته می شود.
اهمیت تبلیغات ویدیویی

با توجه به جایگاه و اهمیت ویدیوهای تبلیغاتی در تولید محتوا، برندهای تجاری بزرگ، توجه ویژه ای به ساخت ویدیوهای جذاب در فرایند بازاریابی اینترنتی دارند. لذا کسب درآمد اینترنتی از اجرای تبلیغات ویدیویی امروز جزو کسب و کارهای پولساز آنلاین محسوب می شود.

به طور قطع می توان از تبلیغات ویدیویی مانند مدل های تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات CPM و… کسب درآمد اینترنتی بالایی داشت. با توجه به شرایط تبلیغات اینترنتی ، ویدیو کارآمدترین و راحت ترین وسیله برای انتقال پیام به مخاطب می باشد، از طرفی با گسترش تبلیغات ویدیویی، آینده رو به رشدی برای دیجیتال مارکترها و حوزه دیجیتال مارکتینگ می توان متصور شد.

بر اساس تحقیقات سایت های بازاریابی اینترنتی، ۶۳ درصد کسب و کارها در حال استفاده از تبلیغات ویدئویی می باشند و غیر از آن حدود ۸۲ درصد کسب و کارها به این نتیجه رسیده اند که تبلیغات ویدیویی باید بخشی از استراتژی دیجیتال مارکتینگ آنها باشد. تمام این عوامل و شواهد بیانگر میزان اهمیت تبلیغات ویدیویی در بازاریابی اینترنتی است.

اهمیت و مزایای تبلیغات ویدیویی

اهمیت تبلیغات ویدیویی در موفقیت تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش اینترنتی بسیار چشمگیر می باشد. به همین دلیل آژانس های تبلیغاتی بر روی ویدیوهای تبلیغاتی حساب ویژه ای باز کرده اند. امروزه هرکدام از ما ویدیوهای تبلیغاتی بسیاری را در شبکه های مجازی می بینیم و این موضوع، نشان دهنده توجه ویژه برندها به ویدیوهای تبلیغاتی می باشد.

تبلیغات ویدیویی هم برای تبلیغات دهندگان و هم برای ناشران تبلیغاتی همراه با مزیت فراوان می باشد و این موضوع اهمیت تبلیغات ویدیویی را نسبت به سایر روش ها روز به روز بیشتر می کند. در مجموع مزایایی که موجب می شود برندهای تجاری و صاحبان کسب و کارها از یک طرف و آژانس تبلیغاتی از طرف دیگر از ویدیوهای تبلیغاتی استفاده کنند عبارتند از:


۱- تبلیغات ویدیویی منجر به فروش بیشتر می شود

بر اساس بررسی های انجام شده، ۷۴ درصد افرادی که ویدیوهای تبلیغاتی معرفی یک محصول یا برند را مشاهده می کنند، تمایل زیادی به خرید آن محصول پیدا خواهند کرد. به همین دلیل قرار دادن ویدیوی تبلیغاتی در لندینگ پیج حدود ۸۰ درصد نرخ تبدیل را افزایش می دهد. خلاصه اینکه با افزایش فروش ، کسب درآمد اینترنتی افزایش خواهد یافت ، ضمن اینکه عده ای کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی شغل اصلی شان می باشد.

ویدیو مارکتینگ می‌تواند واقعا پول‌ساز باشد. آمارها نشان می‌دهد حتی بدون در نظر گرفتن اینکه ویدیو مربوط به کدام مرحله از  قیف فروش است با داشتن ویدیو در صفحه فرود خود نرخ تبدیل ۸۰ درصد افزایش خواهد یافت. پس بهتر است هرچه سریع‌تر ویدیوی معرف محصول یا خدمتتان را بسازید.

اگر به این قضیه فکر کنید متوجه می‌شوید آن‌قدرها هم موضوع عجیبی نیست زیرا مغز انسان غالباً درگیر حس بینایی است و اکثر اطلاعاتی که به مغز منتقل می‌شود از طریق چشم است. پس اگر متوجه شده اید عکس‌ها چقدر می‌توانند مغز مخاطب را درگیر کنند، فکر کنید که تصاویر متحرک چه میزان تأثیر گذار می باشند.


۲- اعتماد سازی تبلیغات ویدیویی

در تجارت چه تجارت واقعی و یا تجارت الکترونیکی ، اعتماد پایه و اساس تبدیل کاربر به مشتری وفادار و در نتیجه ایجاد یک Conversion می باشد، تمام هدف تولید محتوا، جذب مخاطب با هدف ایجاد اعتماد و برقراری رابطه طولانی مدت با مشتری می باشد. تولید محتوای ویدیویی با درگیر کردن مخاطب با متن تبلیغ، اعتماد سازی را به خوبی انجام می دهد.

برخی از مشتریان پس از دیدن ویدئوی معرفی، به خرید آن محصول خیلی اعتماد نمی کنند ولی ساختن یک ویدیوی تبلیغاتی با کیفیت، حس همراهی را در مشتریان ایجاد می کند که حدود ۵۷ درصد آنها می گویند که بعد از دیدن آن می توانند اعتماد زیادی به محصول داشته باشند.

بقول مارک شفر مدیر اجرایی شرکت بازاریابی شفر: «عصر جدید وابسته به نوع احتراق و سوخت است. نه فقط محتوا بلکه اعتماد، نه فقط ترافیک سایت بلکه گلچینی از مردم که از محتوای شما حمایت می‌کنند و آن را منتشر می‌کنند، می‌توانند چرخ کسب و کار شما را بچرخانند.»

ویدیو همه این کارها را انجام می‌دهد، در محتوای ویدیویی احتمال اینکه احساسات مخاطب را درگیر کنید بسیار بالا است. ویدیوهای تبلیغاتی می‌توانند گزینه مناسبی برای ایجاد اعتماد باشند، بعضی از مصرف کنندگان هنوز هم با شک و تردید خرید اینترنتی خود را انجام می‌دهند، اما اگر شما برای محصول یا خدمت خود ویدیو تأثیر گذار بسازید می‌توانید همان مخاطب‌های شکاک را به مشتری تبدیل کنید.


۳- ترجیح دادن مشتریان به تبلیغات ویدیویی

از مزایایی که موجب می شود یک آژانس تبلیغاتی و یا برندهای تجاری به تهیه ویدیوهای تبلیغاتی بپردازند، تمایل بیشتر مشتریان به مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی به جای بنرها و متن های نوشتاری است. بسیاری از مخاطبین پس از تماشای ویدیوی تبلیغاتی جذاب از یک محصول، تصمیم قطعی به خرید می گیرند.


۴- امکان اشتراک گذاری ویدیوها توسط مشتریان

یکی دیگر از مزایای ویدیوهای تبلیغی که توسط برندها یا آژانس های تبلیغاتی ساخته می شود، اشتراک گذاری ویدیوها توسط مشتریان و مخاطبانشان در شبکه های اجتماعی است. زمانی که ویدیوهای تبلیغی برای مشتریان جذاب باشند آنها پس از تماشای ویدیو آن را در شبکه های مجازی منتشر می کنند یا برای دوستان و آشنایان ارسال می کنند. با این کار مشتریان به نوعی تبلیغ کننده برند تجاری می شوند و موجب می شوند افراد زیادی با برند و محصول آشنا شوند.


۵- اهمیت ویژه سرویس گوگل به تبلیغات ویدیویی

قرار دادن ویدیو در صفحات وب سایت موجب می شود که کاربر زمان زیادی را برای ماندن در سایتتان صرف کند که ماندگاری طولانی مدت در سایت خود یک فاکتور مناسبی برای سئو سایت از نظر  گوگل می باشد.

به گفته سایت  Moovlyبا داشتن ویدیو در سایت احتمال اینکه در صفحه اول جستجوی گوگل باشید ۵۳ برابر خواهد شد.


۶- انتقال سریع مطالب

زمانی که یک آژانس تبلیغاتی ویدیوی تبلیغی تهیه می کند و این ویدیو توسط کاربران مشاهده می شود در مدت زمان بسیار کوتاهی ، اطلاعات مفید و جامع در مورد محصول یا برند به کاربران ارائه می شود. مطالبی که در صورت نوشتن ممکن است بسیار طولانی باشند، در مدت زمان کمی توسط یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه به مشتریان ارائه می شود. انتقال سریع مطالب یکی از دلایل اقبال مشتریان به ویدیوهای تبلیغی می باشد.


۷- توضیح کامل محصول توسط تبلیغات ویدیویی

بعضی اوقات ممکن است یک مارکتر کسب و کار برای توضیح و یا معرفی یک محصول کمی دچار پیچیدگی و یا مشکل در شرح کامل محصولات و خدمات شود. برای رفع این مشکل ، می تواند با ساخت یک ویدیوی ساده به راحتی محصولات و یا سرویس خدماتی خود را معرفی کند.

بر اساس تحقیقاتی که از وبمستران و مدیران برندهای تجاری انجام دادند، بیش از ۴۵ درصد صاحبان کسب و کارها گفته اند که در صفحه اصلی سایتشان به معرفی محصول یا سرویس مورد نظرشان توسط ویدیوی آموزشی پرداخته اند و تاثیر شگفت انگیز آن را در افزایش فروش به عینه مشاهده کرده اند. همین تحقیقات نشان می‌دهد با داشتن ویدیوی معرف در صفحه اصلی تأثیر گذاری سایت ۸۳ درصد افزایش خواهد داشت.

ویدیویی بسازید که نشان دهد محصول یا خدمتتان چگونه کار می‌کند. ۹۸ درصد از کاربران می‌گویند برای درک بهتر محصول یا خدمت، ویدیوی معرف آن را تماشا می‌کنند. از همه جذابیت های بصری ، حتی از تصاویر متحرک یا انیمیشن استفاده کنید. انیمیشن‌ها مفاهیمی را می‌توانند منتقل کنند که نوشته‌ها یا ویدیوهای زنده نمی‌توانند.

البته ساخت ویدیوهایی که یک نفر می‌نشیند و حرف می‌زند تا محصول را معرفی کند دیگر جای خاصی را در استراتژی‌های  جدید ندارد. ویدیوهای انیمیشنی ترکیب کاملی از چیزهای سرگرم کننده، نوستالژی و ساده هستند که همگی کار می‌کنند.


۸- درگیر شدن مخاطبان تنبل با تبلیغات ویدیویی

در اهمیت تبلیغات ویدیویی همین بس که گفته شود، می تواند یک ابزار راحت برای مصرف کنندگانی که نمی خواهند زمان زیادی را صرف خواندن توضیحات محصول یا سرویس یک سایت کنند، مناسب می باشد. مصرف کنندگان امروزی تمایل زیادی دارند، توسط محتوایی که تحرک دارد با محصولی و یا خدمتی آشنا شوند.

ویدئو یکی از بهترین روش‌های یادگیری است، از آن طرف استفاده از آن بسیار راحت است. مشغله‌های زندگی امروز به قدری زیاد شده که کمتر کسی حاضر است متن توضیحات محصول را بخواند یا نسبت به خدمت شما مطالعه کامل داشته باشد.

مشتریان مدرن ترجیح می‌دهند، کارکرد محصول یا خدمت را ببینند. بنابراین می‌توان گفت داشتن محتوای ویدیویی در بازاریابی محتوا امروزه جایگاه مهمی را پیدا کرده است. ویدیو مارکتینگ می‌تواند بر روی مخاطبان گسترده‌تر، حتی افراد تنبل نسبت به سایر استراتژی‌ها تأثیر گذار باشد.

۹- افزایش اشتراک گذاری محتوای ویدیویی در شبکه های اجتماعی

تبلیغات ویدئویی میزان اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد. بر اساس گزارش ها و تحقیقاتی که انجام شده است، حدود ۷۶ درصد کاربران ، در صورتی که ویدیوی تبلیغاتی خسته کننده نباشد، تمایل زیادی برای به اشتراک گذاشتن آن با دوستانشان در شبکه های اجتماعی  دارند. به ویژه اگر محتوای ویدیویی با جذابیت های بصری خاص و یا تکنیک های ویژه همراه باشد، این احتمال بیشتر می شود .

شبکه‌های اجتماعی امروزه به‌واسطه قابلیت‌ها و ابزارهایی  که دارند مردم را تشویق می‌کنند که محتواهای مختلف را اشتراک بگذارند. به‌عنوان مثال اینستاگرام از فرمت ویدیوهای۶۰ ثانیه‌ای، استوری،IGTV  و پخش زنده استفاده می‌کند.

با این حال بازاریاب‌ها نباید فراموش کنند که مردم در رسانه‌های اجتماعی احساسات را منتشر می‌کنند نه حقیقت را. پس برای اینکه مخاطب را تشویق کنید تا محتوای شما را منتشر کند آن را بامزه ، سرگرم کننده و احساسی بسازید. درست است که برافروختن احساسات برای شما موجب بازگشت سرمایه نمی شود، اما موجب می‌شود تا بیننده را به سایت خود هدایت کنید.


۱۰- منبع قوی آموزشی

ویدیو می تواند یک منبع قوی آموزشی باشد چون طرفداران زیادی دارد. به دلیل استفاده از محتوای بصری متحرک به همراه صدا و ایجاد حس اعتماد در کاربر، ویدیو را می توان یکی از ابزارهای موثر در زمینه محتوای آموزشی دانست و از این راه اقدام به کسب درآمد با ویدئو کرد.


۱۱- بازگشت عالی سرمایه و پول

یکی دیگر از آمارهای هیجان انگیز نشان می‌دهد، ۸۳ درصد از کسب و کارهایی که از ویدیو مارکتینگ استفاده می‌کنند، برگشت سرمایه و پول بالاتری دارند. اگر چه ویدیو ارزان‌ترین و ساده‌ترین راه نیست و زمان بیشتری می‌گیرد، ولی از آن طرف امروزه ابزارهای تدوین فیلم در دسترس تر هستند و حتی روی موبایل می‌توان ویدیو را ضبط و تدوین کرد.

نکته مهم دیگر این است که ضرورتی ندارد تا ویدیو کامل باشد، امروزه محتوا حرف اول را در جذب مخاطب و مشتری می‌زند. تجربه و تحقیقات نشان می‌دهد که بیننده جذب ویدیوهایی می‌شود که محصول یا خدمت را به خوبی در آن توضیح داده باشند، در نتیجه کیفیت و تکنیک ساخت، اولویت اول ویدیوها نیستند. بنابراین می‌توان ادعا کرد ویدیو مثل پیتزا است هرچقدر هم بد باشد، باز هم خوب است.


۱۲- استقبال از ویدیو توسط کاربران موبایلی

امروزه موبایل و ویدیو دست به دست هم دادند و حدود ۹۰ درصد از مصرف کنندگان، ویدیو را روی گوشی خود می‌بینند، از سال ۲۰۱۳ تا به امروز ویدیوهای موبایلی ۲۳۳ درصد افزایش داشته است. به ادعای سایت یوتیوب هر ساله کاربران موبایلی صددرصد افزایش پیدا می‌کند. از آنجایی که بیننده‌های ویدیو روز به روز افزایش می‌یابند و از آن طرف دارندگان گوشی‌های هوشمند بیشتر می‌شوند، می‌توان نتیجه گرفت مخاطبان هر روز بیشتر از قبل خواهند شد.

همچنین گوگل اظهار داشته، کاربران گوشی‌های هوشمند، ۲ برابر نسبت به تلویزیون و یک و نیم برابر نسبت به کامپیوتر ترجیح می‌دهند ویدیو را روی گوشی های خود تماشا کنند. این امر موجب می‌شود حس نزدیک‌تری به برند و شخصی که ویدیو آن را تماشا می‌کند، داشته باشد. رشد ویدیوهای موبایلی به این معناست که برندها و اشخاص باید نسبت به تجربه‌های مخاطب با گوشی‌های هوشمندشان حساس باشند.


سخن پایانی اهمیت تبلیغات ویدیویی

آنچه مسلم است در سالیان اخیر به دلیل رشد اینترنت پرسرعت و رواج گوشی ها هوشمند ، اقبال کاربران به دیدن محتواهای ویدیویی زیاد شده است و این موضوع اهمیت تبلیغات ویدیویی را برجسته تر کرده است. بر اساس نتایج سایت‌های آمار اینترنتی بیش از ۶۳ درصد از کسب و کارها امروزه از محتواهای ویدیویی برای تبلیغاتشان استفاده می‌کنند. همه اذعان دارند که ویدیو مارکتینگ جایگاه مهمی در استراتژی‌های تبلیغاتی آن‌ها پیدا کرده است.

در سالیان اخیر ، جایگاه و اهمیت تبلیغات ویدیویی  و یا ویدیو مارکتینگ بیشتر از سرعتی که فکر می‌کردیم در حال پیشرفت است. اکثر شرکت‌های معتبر می گویند، بازاریابی ویدیویی موجب شده  تا برگشت سرمایه بهتری را داشته باشند.

نکته آخر اینکه ، تبلیغات ویدیویی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تقویت استراتژی تبلیغات کسب و کارها می باشد. طبق آمارها و تجربیات شرکت‌های بزرگ مشخص شده، استفاده از ویدیو مارکتینگ در بازاریابی دیجیتال به شدت در حال رشد است و از آن طرف بازگشت سرمایه بالایی دارد. کسانی که به دنبال افزایش کسب درآمد اینترنتی هستند باید به تبلیغات ویدیویی به عنوان یکی از ابزارهای به روز و در حال رشد نگاه کنند و نهایت استفاده را از آن در کسب و کارشان ببرند.

 

خدمات مرتبط :

Rated 0 out of 5 based on 0 voters
There are no comments posted here yet

نظر خود را اضافه کنید.

  1. Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Rate this post:
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location